Proces glasanja Superbrands Croatia 2014 je uspješno završen i brand Domprojekt je pozicioniran među vodeće tržišne marke u Hrvatskoj.
Glasanje je organizirano i nadgledano od strane organizacije Superbrands, globalnog branding autoriteta, koji provodi promociju i imenovanje najjačih tržišnih marki u 90 zemalja svijeta.
Glasovi stručnog vijeća ove godine upotpunjeni su glasovima više od 27000 potrošača što daje dodatnu važnost rezultatima. Stručno vijeće čini 65 članova, priznatih poslovnih i marketinških stručnjaka iz hrvatskih medija, agencija, domaćih i stranih korporacija, sveučilišta, te stručnih organizacija, koji odlučuju koji proizvodi prema međunarodnim Superbrands standardima zaslužuju Superbrands status.
Kriteriji odabira uključuju kvalitetu, pouzdanost, razlikovnost i emotivni naboj branda. Glavni cilj Superbranda je identificirati vodeće brandove na svakom pojedinom tržištu te na taj način dodatno promovirati disciplinu brandinga.
Članstvo u Superbrands programu je odlična referenca u poslovanju na domaćem tržištu, kao i u pregovorima na stranim tržištima, s obzirom na prisutnost Superbrands institucija u 90 zemalja svijeta čime se smatra autoritetom na području brandinga.
Ova nagrada je za Domprojekt dokaz kvalitete, visokih standarda i potvrda značenja našeg branda na hrvatskom tržištu i tržištu cijele regije.